Ce isi doresc profesorii de la director


In cartea ”How to Deal With Teachers Who Are Angry, Troubled, Exausted or Just Plain Confused”, McEwan-Adkins face o lista a ceea ce îsi doresc profesorii unei scoli de la director:

 

  • sa discute problemele pe care le au în mod direct si în cadru privat
  • sa le aprecieze ideile, creativitatea, munca si dorinta de a-si asuma responsabilitati suplimentare
  • sa nu ia decizii pripite si sa nu se grabeasca sa traga concluzii
  • sa manifeste disponibilitate si dorinta de a-i asculta
  •  sa ofere argumente si explicatii când apar probleme sau nu se respecta promisiunile facute
  •  sa le puna la dispozitie toata informatia legata de scoala
  •  când e posibil, sa discute cu ei înainte sa ia decizii care ii afecteaza 
  •  sa fie corect si sa nu favorizeze un individ sau un grup
  •  sa fie deschis la propunerile lor de schimbare
  •  sa fie parte a echipei când se discuta probleme legate de parinti si elevi si când se rezolva aceste probleme
  • sa fie sprijiniti în deciziile pe care le iau referitoare la problemele de disciplina ale elevilor
  • sa recunoasca când greseste, sa îsi ceara scuze si sa mearga mai departe
  • sa fie siguri ca îi trimite pe parinti mai întâi la ei sa vobeasca daca apar probleme la clasa la care predau
  •  sa faca publice problemele si îngijorarile legate de activitatea de director
  • sa îi aprecieze viata personala si, atunci când e posibil, sa tina cont de ea când se fac unele solicitari

Inapoi la toate stirile

Anunturi recomandate

reclame